본문 바로가기

Hebrew(עִברִית)

סע לכל מקום עם K-ETA, הנפק אישור נסיעה אלקטרוני במהירות ובקלות!

סע לכל מקום עם K-ETA, הנפק אישור נסיעה אלקטרוני במהירות ובקלות!

מידע על נסיעות פנים

מערכת K-ETA מודיעה לך על אישור תוך עד 24 שעות אם אתה מגיש בקשה מקוונת, וזרים מאושרים יכולים להיכנס לקוריאה. מערכת זו הוכנסה על ידי ממשלת קוריאה בתגובה ל-COVID-19, והיא מיועדת לניהול על ידי זיהוי מטרת הכניסה, המגורים, לוח הזמנים של נסיעות וכו' של זרים לפני הכניסה למדינה.סבירות גבוהה לאישור - K-ETA לא מסורבים בדרך כלל למבקשי ויזה. נוסעים זרים יאושרו אם הם עומדים בכישורי המינימום הנדרשים כדי להיכנס לקוריאה. כתוצאה מכך, אין סיבות לדחייה עקב טעויות אימות או הגשת מסמכים חלקיים המופיעים בתהליך מילוי טופס הבקשה לויזה, מה שמפחית את הנטל בתכנון הנסיעה.

ויזת נסיעה לקוריאה

K-ETA (קוריאה הרשאת נסיעות אלקטרונית) היא מערכת הרשאות נסיעה אלקטרונית המופעלת על ידי ממשלת קוריאה. מערכת זו מסייעת לנוסעים להימנע מאי נוחות ועיכובים מיותרים בכך שהיא מאפשרת לזרים לעבור תהליך אימות פשוט לפני הכניסה לארץ. ה-K-ETA הוא דרישה לכל הזרים המתכננים להיכנס לקוריאה, והוא מפשט את ההליך בתחנת ההסגר עם ההגעה.באמצעות מערכת K-ETA, מטיילים זרים יכולים להשיג בקלות אישור נסיעה דרך האינטרנט. בעבר, נוסעים ממדינות שלא נזקקו לויזה נאלצו להגיש בקשה באמצעות מספר טלפון בינלאומי לפני הכניסה לקוריאה, אך הכנסת מערכת K-ETA הפכה אותה לנוחה יותר.בנוסף, K-ETA יכולה להפחית משמעותית את זמן ההנפקה ועלות ההנפקה. בעבר, תהליך ההכנה לנסיעה היה מסורבל שכן הוצאת הויזה לקחה הרבה זמן ועלות.בנוסף, K-ETA יכולה להפחית משמעותית את זמן ההנפקה ועלות ההנפקה. בעבר, תהליך ההכנה לנסיעה היה מסורבל שכן הוצאת הויזה לקחה הרבה זמן ועלות.

ויזת תיירים

האוכל הקוריאני מגוון ועשיר מאוד. להלן מוצגים מאכלים ומסעדות שונים שזרים חייבים לנסות כשהם מגיעים לקוריאה.אטריות - אטריות היא מנת אטריות העשוי מקמח חיטה, האטריות לעיסות ולמרק טעם וארומה עשירים. ישנם סוגים שונים של נאנגמיאון, ביבים גוקסו וקלגוקסו, וזה אחד המאכלים הקוריאניים הייצוגיים שאנשים רבים אוהבים.סוג'בי - סוג'בי היא אטריות שמכינים על ידי הוספת קמח חיטה ידנית למרק מבושל, כל אחד יכול להכין ולאכול אותו בקלות. הטעם העמוק מצוין, וניתן ליהנות ממנו בגרסאות שונות לפי המאפיינים של כל אזור.ג'וקבל - ג'וקבל הוא מנה של רגלי חזיר מבושלות וצלויות על אש גלויה. מקובל ליהנות מרוטב סויה, שום וג'ינג'ר ביחד, ומומלץ ליהנות ממנו עם סוג'ו.

יעד תיירותי בקוריאה

כמו כן, קוריאה היא מדינה עם סוגים רבים של קניות ובידור. באזורים מפורסמים כמו Gangnam, Hongdae ו-Itaewon בסיאול, יש מגוון מסעדות, ברים, מועדונים ומרכזי קניות. בנוסף, קוריאה פיתחה תעשיות תרבותיות כמו K-Pop ודרמות, כך שישנן תוכניות שונות ליהנות מקניונים קשורים, קונצרטים ומפגשי מעריצים.קריוקי - קריוקי הוא אחד ממקומות הבילוי הפופולריים ביותר בדרום קוריאה. אתה יכול ליהנות לשיר יחד עם המשפחה או החברים שלך בקריוקי. רוב חדרי הקריוקי מציעים גם מגוון תפריטי אוכל ושתייה.

k-eta בריטניה

K-ETA הוא חוק שיושם על ידי ממשלת קוריאה לניהול כניסת זרים ולשמירה על ביטחון הפנים. לכן, אם תיכנס לקוריאה מבלי להשתמש ב-K-ETA, עלולות להיווצר בעיות משפטיות.

תיירות קוריאה

APPLY FOR K-ETA