본문 바로가기

Hebrew(עִברִית)

אם אתה רוצה לנסוע לקוריאה, פשוט הנפק אישור נסיעה אלקטרוני עם K-ETA!

אם אתה רוצה לנסוע לקוריאה, פשוט הנפק אישור נסיעה אלקטרוני עם K-ETA!

דרכון חדש

מערכת K-ETA הוצגה על ידי ממשלת קוריאה כדי להחיות את ענף הנסיעות ולחזק את מערכת היתרי הכניסה. באמצעות מערכת זו, זרים הנכנסים לקוריאה יכולים ליהנות מנסיעה נוחה ובטוחה יותר. בנוסף, ממשלת קוריאה יכולה לחזק את מערכת היתרי הכניסה לזרים באמצעות מערכת K-ETA, ולמנוע ולהגיב לפשעים ואיומים ביטחוניים.יישום מקוון קל - כדי להגיש בקשה ל-K-ETA, כל מה שאתה צריך זה מחשב או סמארטפון עם חיבור לאינטרנט. המועמדים יכולים למלא ולהגיש את טופס הבקשה, מה שחוסך טרחה מיותרת. בעבר, רוב המטיילים נאלצו למלא טופס בקשה וללכת לסניף, דבר שהיה מאוד מסורבל.

אתר תיירות קוריאה

מערכת K-ETA הוצגה על ידי ממשלת קוריאה כדי להחיות את ענף הנסיעות ולחזק את מערכת היתרי הכניסה. באמצעות מערכת זו, זרים הנכנסים לקוריאה יכולים ליהנות מנסיעה נוחה ובטוחה יותר. בנוסף, ממשלת קוריאה יכולה לחזק את מערכת היתרי הכניסה לזרים באמצעות מערכת K-ETA, ולמנוע ולהגיב לפשעים ואיומים ביטחוניים.K-ETA (הרשאת נסיעות אלקטרונית של קוריאה) הוא דוח נסיעה אלקטרוני הנדרש בעת הכניסה לקוריאה. טופס הנייר המסורתי הוחלף כעת בהגשה מקוונת של הצהרות נסיעה. עם K-ETA, תהליך ההגירה יכול להיות מטופל בצורה נוחה יותר. במאמר זה נלמד יותר על הנוחות של K-ETA.K-ETA (הרשאת נסיעות אלקטרונית של קוריאה) הוא דוח נסיעה אלקטרוני הנדרש בעת הכניסה לקוריאה. טופס הנייר המסורתי הוחלף כעת בהגשה מקוונת של הצהרות נסיעה. עם K-ETA, תהליך ההגירה יכול להיות מטופל בצורה נוחה יותר. במאמר זה נלמד יותר על הנוחות של K-ETA.K-ETA (הרשאת נסיעות אלקטרונית של קוריאה) הוא דוח נסיעה אלקטרוני הנדרש בעת הכניסה לקוריאה. טופס הנייר המסורתי הוחלף כעת בהגשה מקוונת של הצהרות נסיעה. עם K-ETA, תהליך ההגירה יכול להיות מטופל בצורה נוחה יותר. במאמר זה נלמד יותר על הנוחות של K-ETA.

איטוון

בין המאכלים הקוריאניים, יש מנות העשויות באמצעות מרכיבים שונים כמו בשר, פירות ים וירקות. להלן מוצגים מאכלים ומסעדות שונים שזרים יכולים ליהנות מהם בקוריאה.דקגלבי - דקגלבי הוא מאכל העשוי על ידי הוספת עוף וירקות, תיבולם ברוטב סויה, ממרח פלפל אדום וסוכר, ולאחר מכן צלייה על אש גלויה. הטעם החריף אך הקליל מצוין, והוא אפילו טעים יותר כאשר נהנים ממנו עם סוג'ו.Samgyeopsal - אחד המאכלים הייצוגיים של קוריאה, samgyeopsal מאופיין בצלייה ואכילת ירקות טריים בטעם טבעי של חזיר. המסעדה הייצוגית בה תוכלו לטעום את samgyeopsal היא Sookdae, מסעדת בשרים, וישנן מסעדות רבות בהן תוכלו לטעום אותה גם במרכז העיר.אוכל מקומי Cheongdam-dong Chueotang - Cheongdam-dong Chueotang היא מסעדה המתמחה ב-Chueotang, אחת המנות הקוריאניות המסורתיות. צ'ואוטנג הוא מזון הנאכל ע"י שטיפת הרינג הרים שנתפס בגנגוון-דו, קוריאה, והכנסתו למרק מבושל לאחר תיבולו. מאופיין בטעם ובארומה עזים. ב-Cheongdam-dong Chueotang, הרינג הרים טרי ומרק עשיר מושכים, וזה מקום טוב להרגיש את הטעם המסורתי של קוריאה.

אתר תיירות קוריאה

נציג פעילויות תרבות ואטרקציות שתוכלו ליהנות מהם בקוריאה.ברים של מלון - ברים במלון מציעים אווירה יוקרתית אך אקסקלוסיבית. באזורים בהם מבקרים תיירים זרים שונים, ישנם ברים של מלונות כמו קונרד סיאול ו-Friday Night.

דרכון תושב קבע

K-ETA היא אחת הדרישות החיוניות לזרים הנכנסים לקוריאה. בעבר, על פי חוק בקרת ההגירה, זרים נאלצו למלא כרטיס הגירה כדי להיכנס לקוריאה. עם זאת, עם שירות K-ETA, אתה יכול לדלג על תהליך מילוי כרטיס ההגירה. זה מאפשר לזרים להיכנס לקוריאה בצורה מהירה ונוחה יותר מבעבר.

דף הבית של k-eta

APPLY FOR K-ETA