본문 바로가기

Hebrew(עִברִית)

עם K-ETA, הטיול שלך בקוריאה יהיה מבריק יותר.

עם K-ETA, הטיול שלך בקוריאה יהיה מבריק יותר.

ג'ג'ו

K-ETA (הרשאת נסיעות אלקטרונית של קוריאה) הוא דוח נסיעה אלקטרוני הנדרש בעת הכניסה לקוריאה. טופס הנייר המסורתי הוחלף כעת בהגשה מקוונת של הצהרות נסיעה. עם K-ETA, תהליך ההגירה יכול להיות מטופל בצורה נוחה יותר. במאמר זה נלמד יותר על הנוחות של K-ETA.יישום מקוון קל - כדי להגיש בקשה ל-K-ETA, כל מה שאתה צריך זה מחשב או סמארטפון עם חיבור לאינטרנט. המועמדים יכולים למלא ולהגיש את טופס הבקשה, מה שחוסך טרחה מיותרת. בעבר, רוב המטיילים נאלצו למלא טופס בקשה וללכת לסניף, דבר שהיה מאוד מסורבל.

בקר בקוריאה ללא ויזה

K-ETA (קוריאה הרשאת נסיעות אלקטרונית) היא מערכת הרשאות נסיעה אלקטרונית המופעלת על ידי ממשלת קוריאה. מערכת זו מסייעת לנוסעים להימנע מאי נוחות ועיכובים מיותרים בכך שהיא מאפשרת לזרים לעבור תהליך אימות פשוט לפני הכניסה לארץ. ה-K-ETA הוא דרישה לכל הזרים המתכננים להיכנס לקוריאה, והוא מפשט את ההליך בתחנת ההסגר עם ההגעה.מערכת K-ETA אוספת מידע מגוון כגון מצבים בריאותיים ורישום פלילי לפני כניסת זרים למדינה כדי לקבוע אם להעניק כניסה. בכך מתכוונת ממשלת קוריאה לצמצם למינימום את המקרים של כניסת זרים למדינה תוך ביצוע פשעים או הפצת מחלות זיהומיות במדינה.בנוסף, ממשלת קוריאה מתכוונת למשוך באופן פעיל יותר תיירים זרים באמצעות מערכת K-ETA. זרים יכולים לבקר בקוריאה ביתר קלות ובנוחות באמצעות K-ETA, מה שיתרום רבות לפיתוח תעשיית התיירות הקוריאנית.בנוסף, ממשלת קוריאה מתכוונת למשוך באופן פעיל יותר תיירים זרים באמצעות מערכת K-ETA. זרים יכולים לבקר בקוריאה ביתר קלות ובנוחות באמצעות K-ETA, מה שיתרום רבות לפיתוח תעשיית התיירות הקוריאנית.

בקר בקוריאה ללא ויזה

קוריאה היא מדינה עם הרבה אוכל מגוון וטעים. הפעם, אציג מאכלים מייצגים שזרים רוצים לטעום בביקור בקוריאה.תבשיל קמחי - תבשיל קמחי הוא אחד המאכלים הפופולריים ביותר בקוריאה. מבשלים ואוכלים קמחי, חזיר, טופו, בצל ירוק וכו'. יש לו חריפות חזקה, אז יש זרים שאוהבים אותו, אבל יש כאלה שמתקשים.בולגוגי - בולגוגי הוא מאכל שצולים לאחר תיבול בשר בקר ברוטב סויה, סוכר ושום. יש לו טעם מתוק אטרקטיבי ומרקם רך, והוא אחד המאכלים המייצגים ביותר מבין המאכלים הקוריאניים.ג'ימדאק - ג'ימדאק הוא מאכל שמאדים על ידי הוספת עוף וירקות שונים לפי טעמכם, ואז מתבלים אותם בממרח פלפל אדום, רוטב סויה וסוכר. הוא מאופיין בטעם מתובל אך קליל ומרקם רך.

מחיר דרכון

כמו כן, קוריאה היא מדינה עם סוגים רבים של קניות ובידור. באזורים מפורסמים כמו Gangnam, Hongdae ו-Itaewon בסיאול, יש מגוון מסעדות, ברים, מועדונים ומרכזי קניות. בנוסף, קוריאה פיתחה תעשיות תרבותיות כמו K-Pop ודרמות, כך שישנן תוכניות שונות ליהנות מקניונים קשורים, קונצרטים ומפגשי מעריצים.Hongdae - אזור המפורסם ברובע האוניברסיטאות שלו, בו מתקיימות הופעות ותערוכות שונות, כמו גם אמנות רחוב ואופנה.

מדינות בהן ניתן לטייל ללא ויזה

ביקורות K-ETA הגישו בקשות ומודיעות לנוסעים זרים על אישורם. אם אושר, על המטייל להדפיס את הודעת האישור ולהביאה עימו במהלך הנסיעה. בנוסף, ה-K-ETA נרשם באופן אלקטרוני בדרכון המטייל, הנבדק בתחנת ההסגר ביום הכניסה לרפובליקה של קוריאה. לאחר בדיקת ה-K-ETA הרשום בדרכון בתחנת ההסגר, המטייל יעבור הגירה.

לִנְסוֹעַ

APPLY FOR K-ETA